Czas wrócić…

🌸 Witajcie Słoneczka! ☀
Mam nadzieję, że macie się dobrze.
WAGA: ?70,2?

Wracam. Ze zdwojoną siłą. Postaram się jeść około 1000 kalorii na dzień, aby nie mieć żadnych napadów. Powoli będę zmniejszać limit. Chociaż jak już liczę kalorię to ciężko mi jeść więcej niż 300 kcal. Ale zobaczymy. Niby lepiej mniej niż więcej, nie?
Obecnie odpoczywam, zrobiłam trzy dni na wyspanie się i wygrzanie przeziębienia.
W szkole wszystko się posypało, ale cóż… Chyba się wypaliłam zawodowo przez te wszystkie lata.
A, i!
Założyłam twittera ^^
jak macie ochotę to wpadajcie —> chuda_wisienka

BILANS:
+marchew (2,5 szt.)- 37 kcal
+fit kanapki z serkiem twarogowym i ogórkiem- 175 kcal
SUMA: 212 kcal
(może jeszcze dzisiaj coś zjem…)

🦋❤ Trzymajcie się cieplutko Kruszynki! ❤🦋

Jedna myśl w temacie “Czas wrócić…

Dodaj komentarz